Melodifestivalen ikväll kanske?...

Hejsan hejsan...
Ny blogg igen då, hoppas jag kan ha kvar denna länge nu ;)

Håller på att kolla på "Friidrotts- VM inomhus" ganska kul

Skulle igentligen träffat Natalie♥
men det gick inte :(......  Har it riktigt följt Melodifestivalen men man måste ju se finalen ;O
Hoppas bara inte sverige skämmer ut sig genom att skicka Torsten Flink till azerbaijan :S
För er som it visste de är det där Urovision eurovision song contest ska hållas ;)

Själv har jag ingen favorit men jag gillar Loreen... Men ni måste hålla med om att hon isånnafall måste hon ändra sin lilla "dans" man kan ju inter dansa regndans sammtidigt som man sjunger, eller? :O




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hejar på Molly <3

2012-03-10 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0